Superbrand 2009 dla marki Panorama Firm
Superbrand 2009 dla marki Panorama Firm
autorem artykułu jest Iwona Dziedzic - Gawryś
Siłę i reputację marki Panorama Firm (www.pf.pl) docenili eksperci zasiadający w Radzie Marek polskiej edycji konkursu Superbrands, przyznając jej tytuł Superbrand 2009. Według definicji organizatora, marka wyróżniona tytułem Superbrand osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie i oferuje konsumentom znaczące korzyści, stanowiące o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.
- Tytuł Superbrand potwierdza, że Panorama Firm to znana i silna marką na polskim rynku – mówi Magdalena Wypychowicz, członek zarządu i dyrektor marketingu w Eniro Polska. – Jesteśmy dumni, że po raz kolejny, jako jedyna marka z branży yellow pages, znaleźliśmy się wśród najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych brandów. Dowodzi to skalę zaufania, jakim darzą nas nasi klienci i użytkownicy – dodaje Magdalena Wypychowicz.
Proces selekcji do Superbrand 2009, rozpoczyna się od stworzenia listy ok. 5000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybranych jest ok. 1000. Grupa kilkudziesięciu polskich ekspertów, m.in. dziennikarzy, przedstawicieli największych firm, praktyków marketingu i PR wskazuje marki, które są najlepszymi przykładami efektywnego brandingu. Te z najwyższą ilością punktów są nagradzane statuetką polskiego „Oskara Marketingu”. Warto podkreślić, że Superbrand jest przyznawana jedynie niewielkiej liczbie marek (poniżej 5 procent ogółu ocenianych).
Panorama Firm to najbardziej aktualne i kompletne źródło informacji dla milionów Polaków - największa baza danych zawierająca ponad 1.600.000 firm. Produkt jest dostarczany użytkownikom w najdogodniejszy dla nich sposób: jako książka, wyszukiwarka www.pf.pl oraz numer informacyjny 118 118.
--
Iwona Dziedzic - Gawryś
Specjalista ds. Public Relations
Eniro Polska Sp.z o.o.
ul. Domaniewska 41, bud. Mercury
Tel. + 48 22 289 25 63
Fax. + 48 22 289 25 51
Tel. kom. 0 602 509 369
e-mail: i.gawrys@eniro.pl
www.pf.pl
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Zobacz takze:
Dotacja unijna szansą na rozwój firmy?
Skrótem na lotnisko
Budzik
Jak zaplanować postanowienia noworoczne
Sklep, a puszczana w nim muzyka